søndag den 21. april 2013

Mens jeg venter...



... er den helt store oprydning sat igang. Jeg har jo pludseligt (og meget ufrivilligt) fået ekstraordinært meget tid til alt muligt andet end at arbejde. Jeg går og håber på en snarlig løsning af konflikten mellem lærerne og KL, så jeg kan komme på arbejde igen. Men indtil da har jeg altså besluttet mig for, at tage en ordentlig tur i mine scrap-sager. Under oprydningen fandt jeg en masse halvfærdige kort.
Denne magnolia var malet halvt og derefter havnet i skuffen. Nu er hun halet frem igen og er blevet til et farverit fødselsdagskort.
 
 
Hun er farvelig med copic markers.
 
 
Sløjfen er bundet efter en smart metode jeg mødte for noget tid siden, men måtte have genopfrisket igen (med stor hjælp fra en god ven).
Genopfriskningen kan også ske ved hjælp af YouTube som jo er enhver scrappers gud. Jeg fandt denne TUT.

Tak fordi du kiggede med =)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar