søndag den 30. september 2012

Pladask sagde det... og jeg faldt for dette magnolia-stempel. I dreampapers mødte jeg en lille pose med håndarbejds-inspirede knapper og det må jo siges at passe perfekt til hende.
 
 
Papiret jeg har brugt er fra en kæmpe 12x12 blok fra Artemio som jeg har købt for 100 år siden. Papiret er sat å en matte af kvist-karton og kort-basen er et stykke mørkt rødt karton.
 

 
Jeg er besluttet mig for at jeg vil investere i en hexagon-die eller punch. Det var intet mindre en fantastisk at lave denne lille snut "mønsterpapir". Jeg klippede en hulens masse sekskanter fra min blok, gav baggrundpapiret og kanterne en omgang sværte og så var det bare at lime dem på. Det er bestemt ikke sidste gang jeg har gjort det.
 
 
Tailor Tilda er farvelagt med Promarkers og en hvid gelpen.
 
 
Her er det små sy-ting. Jeg har sat dem oven på et stykke groft snor. Jeg har syet rundt langs kanten på alle enhederne til kortet. Synes det var meget oplagt, når nu det var et sy-inspiret kort.
 
Hav en fortryllet dag
/Malene =)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar