onsdag den 4. juli 2012

Studeterkort

Min kære kusin blev student sidst i juni og vi skal til stuentergilde på lørdag. Så derfor skal hun selvfølgelig have et kort.

Det blev til dette:
 Jeg beklager det vender den forkerte vej. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at vende det om. Når jeg kigger i min billedemappe på computeren vender det korrekt, men så snart jeg oploader det hertil, så vender det sig om. Hvis du sidder og ved, hvordan jeg gør, må du meget gerne skrive. =)

 Studenter magnolia'en er sat oven på studenterhuen, ved at brugen maskingteknikken. Jeg har fundet en video som viser det fint: http://www.youtube.com/watch?v=tj9GglygSwg

 Jeg har stemplet "follow your dreams" som et lille tag der stikker ud.

Rundt i kanterne har jeg sværtet med brun sværte og på mønsterpapiret har jeg givet det en gang embossingpulver.

Tak fordi du kiggede med =)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar