onsdag den 4. juli 2012

Kort fra mine dejlige unger i 3. kl

Sidste fredag sagde jeg farvel til mine dejlige unger i 3. kl. Jeg har været barselsvikar det seneste halve år, men er nu blevet fastansat i en anden stilling - men heldigvis på samme skole. Så det blev til et pænt farvel og på gensyn.

Jeg fik dette kort og et sæt løbetøj fra dem. Jeg synes lige, at I skal have muligheden for at se kortet.

 Selve kortbasen er lavet af et A4 som er foldet tre gange. Herefter er der skåret hul til selve billedet og lavet en lille halvcirkel.

 Når man trækker forvanlingskortet ud kommer dette til syne. Et stykke karton med klart plast omkring. Der er skrevet "Malene" på plastikken og farvelagt på kartonet. Plastikken glider foran midterstykket inde i kortbasen og kartonstykket kører bagom midterstykket.

 Den fine hilsen. Puha, det er ikke sjovt at sige farvel.

Her et nærbillede af forvandlingskortet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar