søndag den 29. april 2012

Kuffert

Jeg var i "Tiger" forleden og mødte denne lille fine kuffert. Jeg fik desværre ikke taget et før-billede, men den var grøn, men noget mønster på.

Jeg har skået et stykke designpaper til, så det får de samme rundinger som kufferten har. Jeg kan desværre ikke huske navnet på designpaperet.

Den har fået en omgang acrylmaling, som jeg smurte på med en køkkensvamp. Derved får man de lange "blandede" strøg.

Stemplet er et Magnolia-stempel som hedder "Edwin with butterfly". Da jeg havde påført sværten "slettede" jeg sommerfuglen og stemlede så Edwin without butterfly! Jeg lokkede den gode Heidi fra Dreampapers til at tegne en bamse i stedet. Jeg har farvelagt ham med promarkers.

I det ene hjørne har jeg sat en perle-swirl.

 Jeg har dekoreret kufferten med forskellige blomster. Den øverste store blomst er hjemmegjort. Jeg har skået den BigShotten og har derefter mistet og sværtet, krøllet og limet. De to satin-blomster var oprindeligt hvide men har fået lidt mist så de blev blålige. De to mindste blomster er færdgkøbte hos Dreampapers.

I det andet hjørne har kufferten fået lidt flere blomster og en stor sommerfugl.


Endelig har jeg i det sidste hjørne lavet en snørebånds-detalje. Jeg har revet hjørnet op og sat nogle eyelets i. Herefter har jeg bundet et bånd i.

Tak for kigget og god søndag =)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar