lørdag den 28. april 2012

Konfirmationstelegrammer

Jeg har haft gang i et par konfirmationstelegrammer. Kortene skal bruges til et hold tvillinger, så jeg syntes, at de skulle være i samme stil.

Her er kortet til pigen. Jeg har brugt magnoliastemplet "Hello little butterfly" og farvelagt hende med Promarkers.

Jeg har skåret alle karton-delene til og syet rundt i kanten. Jeg synes, det giver en fed effekt.

Teksten er skrevet med en hvid gel-pen.

Blomsterne er færdigkøbte. De har fået en lilla sløjfe og et kors som afslutning.

Her er kortet til drengen. Magnolia-stemplet hedder "Cool Edwin" og er farvelagt med Promarkers.



Jeg har sparet lidt på forbruget af blomster på dette telegram, da det jo er til en dreng.

Til gengæld har det så fået en omgang knapper. Her har jeg bundet en stjerne og et kors i.

Tekst
Jeg beklager, at de sidste to billeder vender den gale vej.

Tak fordi du kiggede med og god weekend =)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar