onsdag den 11. april 2012

Beeee happy

Købte for noget tid siden det sødest magnolia-stempel ever. Stemplet hedder "Magnolia Honey Tilda" og er købt hos Dreampapers i Nykøbing F.

Jeg har brugt forskelligt papir fra "Best of Damask" fra Artemio til det lyserøde



Vingerne har fået en omgang glitterglue.

Blomsterne er færdigkøbte blomster fra Dreampapers.

Det grønne kort er lave med papir fra "Marjolaine paper pad" fra Basicgrey. Jeg elsker den grønne papir blok - farverne er bare så gode til alt muligt.




Da jeg skulle sætte blomster på det grønne kort, havde jeg kun blå og hvide blomster. Jeg synes dog godt, at blomsterne kunne være grønne. Så jeg hev den lille forstøver (købt hos den lokale kinøjserbutik) og blandede lidt maling med vand. Og vupti, så havde jeg grønne blomster.

Jeg var pludselig løbet tør for papir til at male med Promarkers på. Sagen er, at papiret skal være tilpas glittet, således at farven ikke trækker ud. Jeg gik i den lokale Bog&Ide og fandt det perfekte papir. Papiret er 140 gr. papir og kedder "skitseblok" fra My Life. Papiret sælges vist mest til kul- og blyanttegning, men det virker altså også til Promarkers.

Tak fordi du kiggede med =)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar